OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Úvodní stránka » Zdraví a kosmetika » Zaručené tipy jak nepřibrat o vánočních svátcích

Zaručené tipy jak nepřibrat o vánočních svátcích

Vánoce jsou tradiční svátky klidu a odpočinku, bohužel spojené i s dobrým jídlem a cukrovím, které je většinou plné kalorií, nezdravých cukrů a tuků. Sledujete-li při nadměrné konzumaci lahodných pokrmů navíc i televizi nebo posedáváte s rodinou či přáteli na Vašem oblíbeném gauči v obývacím pokoji, nechtěnému nabrání přebytečných kilogramů se nevyhnete. Všechno lze udělat i jinak a Vy si můžete užít vánoční svátky bez stresu, že se po Novém roce zase nevejdete do plesových šatů nebo kalhot. Stačí se držet několika pravidel a sváteční dny ve zdraví přežijete.

Skvělé způsoby jak si udržet štíhlou linii

Chcete-li si zachovat stejnou váhu i po vánočních svátcích, přemýšlejte o tom, co jíte a v jakém množství. Na stolech je spoustu všelijakých dobrot, které svádějí k neustálému ochutnávání a přejídání. Omezte příjem potravy a dbejte na dostatečný pitný režim. Pozor si dejte také na alkohol, nejenže odvodňuje, ale takový vaječný koňak nebo vánoční punč je plný cukru a má velmi vysokou kalorickou hodnotu. Konzumujte hodně zeleniny a ovoce bohaté na vitamíny, zasytíte se a snadněji tak odoláte tácu s koláči a cukrovím. Pořád nevíte jak nepřibrat během Vánoc, i když je kolem Vás tolik dobrot? Uvažujte o jídle už před Vánocemi. Bramborový salát se obejde bez majonézy, nahradit ji můžete bílým jogurtem, ryba nemusí být smažená, cukroví může být dietní, je to jen na Vás a Vaší fantazii.   

Efektivní hubnutí po Vánocích

Nezvládli jste odříkání dobrot po čas Vánoc? Nevadí, i tak se můžete vrátit zpět do svého zdravého životního stylu. Snadno to ale nepůjde. Způsobů, jak zhubnout po Vánocích je mnoho, základní principy jsou však stejné. Omezte sacharidy, kterých jste pojídali o svátcích mnoho ve formě koláčů, zákusků, sušenek a cukroví. Jezte více ovoce a zeleniny, jen tak dodáte tělu dostatek vitaminů, vlákniny a minerálů. Snažte se jíst v malých porcích, ale pravidelně. Hodně pijte a začněte se hýbat. Bez sportu to půjde hodně těžko, ale věřte, že obezita patří mezi závažná onemocnění, které zvyšuje nespočet zdravotních rizik.

® Autor: Zuzana Klímová

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.

PORADENSTVÍ PRO ŽENY

"odborné i neodborné rady"